wdrożenia PrestaShop

Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)

  • 9 Odpowiedzi
  • 3844 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline emparo.pl

  • Nowy
  • *
  • 15
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Właściciel
Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)
« dnia: Sierpień 16, 2017, 09:29:29 pm »
Witam.

Nie wiedzieć czemu przy realizacji zamówienia nie mogę przejść do 3 kroku czyli wyboru sposobu dostawy ponieważ wywala błąd server 500. Wklejam screeny z błędami, które mi wywala w trybie debugowania

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 17, 2017, 06:44:27 am »
Podaj jeszcze wersję sklepu, wrzuć to co jest poniżej tych okienek [lista plików], czy masz zainstalowany moduł ship2pay?
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline emparo.pl

  • Nowy
  • *
  • 15
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Właściciel
Odp: Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 17, 2017, 07:59:28 pm »
Wersja sklepu to 1.7.2.1, nie mam żadnego modułu ship2pay, i poniżej okienek nic nie mam. To są screeny z całej strony

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 17, 2017, 08:12:53 pm »
wiesz poniżej powinieneś mieć jeszcze jakie pliki brały udział w wymianie danych - pod zielonymi okienkami. Pomocne może byc też właczenie trybu debugowania
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline emparo.pl

  • Nowy
  • *
  • 15
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Właściciel
Odp: Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 17, 2017, 08:20:35 pm »
Screen pełnej strony wykonany przed chwilą

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 19, 2017, 09:07:39 am »
chodzi o phone_mobile jeśli ktokolwiek modyfikował Ci szablon mógł usunąć to pole. Zobacz czy wartość ta nie jest wymagana to raz. Dwa porównaj z domyślnym szablonem pliki. Sprawdź tabelę adresów czy pole phone_mobile jest wymagane
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline lylus

  • Nowy
  • *
  • 7
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
Odp: Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 08, 2018, 09:49:47 am »
Nie będę zakładał nowego tematu bo mam podobny problem.
Wszystko działało Ok do czasu aż nie zacząłem sie bawić w instalowaniem darmowych modułów od prestashop.com. Aktualnie przy realizacji zamówienia stoję na kroku 2 ADRESY klikając dalej nie chce przejść do Kroku 3 Wybór sposobu dostawy, nie wyrzuca żadnych błędów tylko po prostu tak jak by odświeża stronę. Odinstalowałem moduły które ostatnio instalowałem prawdopodobnie namieszał tu moduł Prestashop security https://addons.prestashop.com/pl/natif/4181-.html?pab=1&
Odinstalowałem go ale problem nie zniknął. Pytanie który moduł odpowiada za realizację zamówienia, co przeładować/przeinstalować żeby znowu zaczęło to działać.
Wersja Presty 1.7.3
Pozdrawiam i dziękuje za kazdą pomoc

*

Offline lylus

  • Nowy
  • *
  • 7
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
Odp: Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 10, 2018, 12:28:34 pm »
Podbijam temat nadal szukam rozwiązania przeszukałem wszystkie opcje modułów i na stronie i nadal walczę z tym problemem. Może ktoś ma jakieś sugestie?

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 11, 2018, 09:21:37 am »
jezlei po odinstalowaniu dalej smieci, mozna przypuszczac, ze pozostaly smieci z modulu w katalogu ./override
wylacz opcje "moduly nie od prestashop" oraz "nadpisywania plkow" i przy tej drugiej opcji dziala to sprawdz powyzszy katalog jakie sa nadpisania w klasach i kontrolerach, porownaj z tymi co wrzuca ten modul i ewentualnie recznie je usun. jezlei problem ustapi tylko po wylaczeniu pierwszej opcji to znaczy, ze dalej ktorys modul nawala, wiec usuwaj dalej kolejne.
design4VIP z innej strony...

*

Offline lylus

  • Nowy
  • *
  • 7
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
Odp: Problem z zamówieniem (krok 3 - wybór sposobu dostawy)
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 11, 2018, 03:31:18 pm »
Problem rozwiązany okazało się że w (Klienci/Adresy/ Ustaw pola wymagane w tej sesji) miałem zaznaczone opcje które nie były przypisane do żadnej ze zmiennych, stąd presta nie chciała mnie przepuścić  dalej bo krzyczała o wypełnienie wszystkich  danych jednak mój szablon tego komunikatu nie pokazywał.
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2018, 03:57:30 pm wysłana przez lylus »