nazwa.pl zablokowała mi sklep - ostrzeżenie
Posiadam sklep wersja 1.6 Serwer na mazwa.pl. Ostatnio doznałem ataku spamu (wysyłanie wiadomości poprzez formularz kontaktowy presty) Problem rozwiązałem dzięki pomocy ekipy z europasaz.pl ( za co wielkie dzięki) Od tamtej pory strona nadal były odwiedzana przez spam ale nic żadnych szkód nie robili.
Niestety nazwa.pl zablokowała moją stronę bo przekroczyłem jakieś tam dziwne limity (liczbę zapytań do bazy danych, połączeń, odwiedzin) wszystko wynikające z zapytań o moją stronę. Wszystkie te zapytania są rozsyłane przez ten sam robot który dokonywał ataku spamu (tak się domyślam bo dokonuje zapytań jedynie o stronę kontaktu)
Ich działania się bardzo dziwne bo najpierw wysyłają ostrzeżenie, na które oczywiście odpowiedziałem co i jak a później zablokowali wszytko (sklep, serwer i e-mail). Zarządzali jak cytują
"Prosimy o bezzwłoczny kontakt z Działem Obsługi Klienta. W przeciwnym wypadku, Państwa dane zostaną bezpowrotnie utracone."
Tak też tez uczyniłem złapałem za telefon i po 30 minutach czekania w kolejce konsultantka powiedziała mi że mogę jedynie odpowiedzieć jeszcze raz na tego e-maila (informującego o zablokowaniu usług) i czekać. Śmieszni są bo chcą bezzwłocznego kontaktu a jak człowiek dzwoni to proszą o e-maila i żebym czekał.
Czy ktoś z forum miał juz taki przypadek z nazwą.pl ?? Jestem ciekaw jak się to zakończyło. Jak odpowiedzą cos więcej to oczywiście tez się z wami podzielę.
Poza tym jaki serwer polecacie bo jak sobie z nimi nie poradzie to trzeba będzie szukać czego innego