wdrożenia PrestaShop

nazwa.pl zablokowała mi sklep - ostrzeżenie

  • 6 Odpowiedzi
  • 8555 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline wodzu-4@tlen.pl

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
nazwa.pl zablokowała mi sklep - ostrzeżenie
« dnia: Styczeń 27, 2018, 01:29:00 pm »
nazwa.pl zablokowała mi sklep - ostrzeżenie

Posiadam sklep wersja 1.6 Serwer na mazwa.pl. Ostatnio doznałem ataku spamu (wysyłanie wiadomości poprzez formularz kontaktowy presty) Problem rozwiązałem dzięki pomocy ekipy z europasaz.pl ( za co wielkie dzięki) Od tamtej pory strona nadal były odwiedzana przez spam ale nic żadnych szkód nie robili.
Niestety nazwa.pl zablokowała moją stronę bo przekroczyłem jakieś tam dziwne limity (liczbę zapytań do bazy danych, połączeń, odwiedzin) wszystko wynikające z zapytań o moją stronę. Wszystkie te zapytania są rozsyłane przez ten sam robot który dokonywał ataku spamu (tak się domyślam bo dokonuje zapytań jedynie o stronę kontaktu)
Ich działania się bardzo dziwne bo najpierw wysyłają ostrzeżenie, na które oczywiście odpowiedziałem co i jak a później zablokowali wszytko (sklep, serwer i e-mail). Zarządzali jak cytują
 "Prosimy o bezzwłoczny kontakt z Działem Obsługi Klienta. W przeciwnym wypadku, Państwa dane zostaną bezpowrotnie utracone."
Tak też tez uczyniłem złapałem za telefon i po 30 minutach czekania w kolejce konsultantka powiedziała mi że mogę jedynie odpowiedzieć jeszcze raz na tego e-maila (informującego o zablokowaniu usług) i czekać. Śmieszni są bo chcą bezzwłocznego kontaktu a jak człowiek dzwoni to proszą o e-maila i żebym czekał.

Czy ktoś z forum miał juz taki przypadek z nazwą.pl ?? Jestem ciekaw jak się to zakończyło. Jak odpowiedzą cos więcej to oczywiście tez się z wami podzielę.
Poza tym jaki serwer polecacie bo jak sobie z nimi nie poradzie to trzeba będzie szukać czego innego

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: nazwa.pl zablokowała mi sklep - ostrzeżenie
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 27, 2018, 02:01:32 pm »
To jest dopiero wyjście frontem do klienta. Ostatnio nazwa.pl na tym forum napisała, że maja bezpieczne serwery - taka reklama. Mają bezpieczne bo eliminują klientów :).
Chyba nie zdają sobie konsekwencji z takiego działania. Zamknięcie komuś sklepu powoduje realne straty i możliwość dochodzenia odszkodowania.
Do każdego administratora sieci należy monitorowanie ruchu internetowego, blokada ataków na poziomie rozwiązań sieciowych itd..
Do każdego właściciela sklepu zaś należy unikanie takich firm za wszelką cenę. Co do hostingu jest na forum osobny wątek, gdzie możesz znaleźć opinie o firmach hostingowych.
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline wodzu-4@tlen.pl

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
Odp: nazwa.pl zablokowała mi sklep - ostrzeżenie
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 27, 2018, 04:03:53 pm »
---
teoretycznie odblokowali wszystkie usługi ale w pięć minut miałem 4 tys odwiedzin strony (z logów wynika wszystko zapytanie o kontakt) i presta wywaliła błąd :

PrestaShop Fatal error: no utf-8 support. Please check your server configuration.

Czyli sytuacja się powtarza i nie jest rozwiązana

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: nazwa.pl zablokowała mi sklep - ostrzeżenie
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 27, 2018, 07:29:33 pm »
Cytuj
Please check your server configuration.
A co na to administrator serwera hmmm ? Jest to ewidentny błąd konta hostingowego.
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline wodzu-4@tlen.pl

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
Odp: nazwa.pl zablokowała mi sklep - ostrzeżenie
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 28, 2018, 12:56:21 pm »
Administrator przysłał mi jedynie dziś rano kolejne ostrzeżenie o przekroczeniu limitu tym razem maksymalnej  liczba zapytań
liczonej na serwer w ciągu doby - to tak z automatu. No i jeszcze dostałem odpowiedź od szanownego  technika który odpowiedział na moje e-maile. W treści opisuje że to użytkownik poprzez odpowiednie reguły ma obowiązek blokować boty z poziomu .htaccess
Najwyraźniej technik nie jest tego świadom że ja już blokuje te roboty w tym pliku. Poprosiłem go oto aby podał odpowiednią regułę skoro tak twierdzi. Ciekawe co odpisze (pewnie na odpowiedź trzeba będzie poczekać znów kilka dni a w tym czasie pewno znów zablokują serwer)

*

MERA

  • Gość
Odp: nazwa.pl zablokowała mi sklep - ostrzeżenie
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 28, 2018, 01:01:56 pm »
Ja nie wiem dlaczego zakładacie sklepy na serwerach w których pisze się że są problemy jeżeli chodzi Wam o kasę w pierwszym roku promocji to się mylicie bo w następnych latach wyjdzie Wam to bokiem. Różnica między dobrym a przeciętnym serwerem to któraś stówka

*

Offline wodzu-4@tlen.pl

  • Nowy
  • *
  • 4
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
Odp: nazwa.pl zablokowała mi sklep - ostrzeżenie
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 28, 2018, 01:35:37 pm »
Ja nie wiem dlaczego zakładacie sklepy na serwerach w których pisze się że są problemy jeżeli chodzi Wam o kasę w pierwszym roku promocji to się mylicie bo w następnych latach wyjdzie Wam to bokiem. Różnica między dobrym a przeciętnym serwerem to któraś stówka

Gdy bym wiedział że będą problemy to bym nie zakładał tam sklepu. Rozglądając się w sieci za serwerem widziałem również sporo pozytywnych opinii. Teraz jestem już mądrzejszy i najprawdopodobniej skończy się na zmianie na coś wartościowszego.