A ja mam inny problem z
platnosci.pl.... i może ktoś ma tak samo... i sobie poradził z tym.
Rzecz jest następująca:
Klient składa zamówienie, wybiera płatności.pl
Płaci... wszystko jest OK.
Ale w PrestaShop pojawia się informacja "Bład w płatności" a potem "Płatność odnotowana na koncie Sklepu" (oczywiście do klienta lecą 2 maile (błąd a potem płatność odnotowana)
Wygląda na to że PrestaShop sprawdza status płatności od razu, widzi że nie ma informacji i robi "Błąd w płatności"... po kilku minutach jak już klient się zalogował w banku i dokonał płatności PrestaShop dostaje informację o pomyślnej transakcji i pokazuje komunikat "Płatność odnotowana na koncie Sklepu".
Czyli wychodzi na to że presta powinna chwilkę poczekać zanim wywali błąd...
Ma ktoś taki problem? Macie pomysł jak to rozwiązać? :-)
A może po prostu wyrzucić powiadamianie klienta o błędzie w platności?
Tylko na koncie Klienta będzie i tak ta informacja