Mam taką sytuację, że jeden z produktów powoduje błąd/blokowanie zamówienia. Produkt bez żadnych kombinacji. Nie mogłem sobie dać z tym rady i usunąłem taki produkt ze sklepu i dodałem nowy z innym ID.
Po czasie okazuje się, że ten sam problem dotyczy teraz innego produktu. Czy ktoś spotkał się z takim zachowaniem?
Opiszę jak wygląda zamówienie:
Jeśli do koszyka trafi "trefny" produkt to na samym końcu zamówienia po potwierdzeniu wyświetla się klientowi "Ta strona nie działa Serwer nie może teraz obsłużyć tego żądania. HTTP ERROR 500", ale zamówienie trafia do sklepu bez żadnego statusu. Co więcej w zamówieniu jest tylko ten towar który był wybrany w pierwszej kolejności przed tym trefnym towarem.
Np.
Produkt A - 10 zł,
Produkt B - 20 zł (trefny)
Produkt C - 30 zł
I jak daliśmy produkty do koszyka w takiej kolejności to w zamówieniu widać tylko produkt A, ale wartość jest za wszystkie czyli 60 zł, a nasz klient nie dostaje żadnego powiadomienia.
Próbowałem z panelu porównać ten produkt z innymi, ale prócz nazwy wszystkie pola ma takie same.