wdrożenia PrestaShop

ZLECĘ Wdrożenie OnePageCheckout + Uruchomienie sprzedaży B2B na obecnym sklepie

  • 1 Odpowiedzi
  • 4684 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ZCO

  • Nowy
  • *
  • 1
  • 0
  • PrestaShop
  • PrestaShop: 1.7
  • Status: forum
Dzień dobry,
poszukujemy firmy, która podejmie się wprowadzenia dwóch projektów na naszym sklepie(zikom.pl).

Pierwszy temat, bardziej dla nas istotny to uruchomienie możliwości sprzedaży B2B w oparciu o obecny sklep.
Zależy nam na tym, aby móc nadawać konkretnym, zarejestrowanym klientom status użytkownika B2B, co miałoby zmieniać następujące rzeczy względem "normalnego" użytkownika:
     1. Poziom cen - odpowiednio niższy, w miarę możliwości również ustalany indywidualnie dla każdego klienta, a także dynamicznie zmieniający się w przypadku zakupu większej ilości towaru. Sama cena wyświetlana na karcie artykułu powinna być netto.
     2. W szczegółach konta widoczna wartość przydzielonego kredytu kupieckiego.
     3. Dostęp do historii dokumentowej, aby klient samodzielnie mógł pobrać proformę/fakturę końcową.

Obecnie korzystamy z programu S2S do synchronizacji cen i stanów na linii Subiekt - Sklep, oraz do przenoszenia zamówień na linii Sklep - Subiekt, zależy nam na tym, aby nie stracić tej funkcjonalności przy zamówieniach B2B.

Drugi temat to wdrożenie na naszym sklepie OnePageCheckout + ew. dostosowanie go do naszych potrzeb, obecny koszyk działa, jednak jest mało intuicyjny dla klientów, dlatego nie jest to aż tak piekląca sprawa jak sprzedaż B2B.

Poza tym poszukujemy również stałego partnera, który byłby w stanie na bieżąco zajmować się administracyjną stroną naszego sklepu oraz wdrażaniem nowych rozwiązań.

Wycenę wdrożenia powyższych zmian proszę podsyłać na m.chmielarz at zikom.pl.

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: ZLECĘ Wdrożenie OnePageCheckout + Uruchomienie sprzedaży B2B na obecnym sklepie
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 23, 2019, 12:49:45 pm »
Większość rzeczy da się zrobić. Nie wiadomo jak integrator wstawia dokumenty do sklepu i czy w ogóle to robi. Zapraszam do kontaktu biuro [at] europasaz.pl
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl