Problem dotyczy generowania pojedynczych kodów zniżkowych. (reguły ustalanie cen / reguły cenowe koszyka). Jeśli są ograniczone do jednej osoby lub jeśli generuję tylko kilka nie działają w koszyku u klientów.
W sklepie można wprowadzić rabaty na 2 sposoby
1 - przecena całej kategorii, np. całej kolekcji i to działa ok. (reguły ustalania cen / reguły cenowe katalogu)
2 - przecena przy użyciu kodu rabatowego do wpisania w koszyku. (reguły ustalania cen / ustawienia koszyka)
Robiłam je kilkukrotnie i czasem dawały efekt (te w zielonej ramce na screen’ie na pewno były ok), a czasem pojawiał się komunikat, że taki kod nie istnieje. Zwłaszcza, jeśli był to pojedynczy kod np. na darmową dostawę ograniczony do jednego klienta.
Chciałabym wysłać w newsletterze kod rabatowy 10% na wybrane produkty KOTM i BTM (o ile można używać jednego kodu do 2 sklepów)
Dziękuję bardzo za pomoc...!