wdrożenia PrestaShop

PayU - Wystąpił błąd podczas procesowania płatności.

  • 1 Odpowiedzi
  • 3732 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline janNowak

  • Użytkownik
  • **
  • 48
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6.1
  • Status: forum
PayU - Wystąpił błąd podczas procesowania płatności.
« dnia: Luty 28, 2020, 08:24:18 pm »
Prestashop 1.6.1.24
PayU: "Wystąpił błąd podczas procesowania płatności."
Ma ktoś podobnie?

Jak klient wybiera Aliorbank czy inny Santander to pojawiają się komunikaty :"Wystąpił błąd podczas procesowania płatności." i "Wystąpił błąd podczas procesowania płatności. proszę spróbować ponownie lub skontaktować się ze sklepem".

logi:

Notice: Trying to get property of non-object in /ps/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code on line 43

moduły zainstalowane ostatnio odinstalowałem i usunąłem, nadpisania w override też cache też.

Płatność PayU  przechodzi bez problemu jak zaznaczę  BLIK, Visa, PauU Płacę później,Raty PayU,Google Pay,Masterpass,Visa Checkout. Komunikat pojawia się tylko jak zaznaczę któryś z banków.

https://gyazo.com/7edf9be819a09323be55199a6ba1df3b
https://gyazo.com/67ab3b9650c6434d8a3fae8f92f23b0c
« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2020, 08:49:33 pm wysłana przez janNowak »

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: PayU - Wystąpił błąd podczas procesowania płatności.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 29, 2020, 12:55:17 pm »
Zgłoś do nich. Generalnie na sklepie powinieneś mieć minimum dwie bramki płatności
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl