Witam!
W ostatnim czasie otworzyłam swój pierwszy sklep internetowy. Dzięki Wam udało mi się pozyskać trochę wiedzy na temat obsługi prestashop choć i tak uważam, że jestem w tej materii zielona. Zdecydowałam się skorzystać z firmy iswift.pl która udostępniła gdzieś wyżej kod promocyjny.
Po wrzuceniu plików na serwer wszystko właściwie poszło pomyślnie. Nie wiedziałam tylko skąd mam pobrać dane do bazy danych. Godzina 23:00, nie wiem co zrobić no i zadzwoniłam do administratora który o dziwo jak na małą firmę odebrał!! Do godziny 24 siedział, ze mną i konfigurował mój sklep. Nie było tam pewnie dużo roboty, ale sam fakt pomocy przez godzine zrobił na mnie duże wrażenie. Sklep był gotowy wszystko chodziło, ale po około tygodniu pracy pojawiły się problemy z szablonami i innymi elementami w sklepie. Nie znalazłam odpowiedzi na forum, więc napisałam maila do administratora. Na wszystkie moje odpowiedzi otrzymałam bardzo wyczerpującą odpowiedź. Skonfigurowałam nowe templatki, zainstalowałam nowe moduły i sklep chodził prawidłowo. Po miesiącu współpracy dopiero opłacam usługę(jutro wykonuje przelew), bo obowiązuje 30 dni testu. Do tej pory administrator spędził ze mną 5h rozmów na gadu co za pracę za darmo uważam za bardzo dużo. Nie ma możliwości, żebym nie opłaciła takiej obsługi klienta.
P.S. Piszę dlatego, że nie ma chyba lepszego podziękowania dla Panów z iswift.pl niż taka rekomendacja. Mam nadzieję, że Wam to pomoże dokonać dobrego wyboru co do zakupu hostingu, a firmie iswift zrekompensuje to czas poświęcony na mnie i moje męczące pytania