Witam. Dzisiaj już doszlifowując stronę natrafiłem na ostatni zgrzyt ,który utrudnia normalne funkcjonowanie sklepu. Wszelkiego rodzaju maile jakie dochodzą wyglądają mniej więcej tak:
This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
admingt@poczta.fm
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<admingt@poczta.fm>:
host mx.interia.pl [217.74.65.64]: 554 5.7.1 <incognitto@poczta.fm>:
Sender address rejected: Sender address rejected:
Unknown domain
Dzieje się to jak próbuje kupić przykładowy przedmiot i oczekiwałbym na maila zwrotnego (z danymi dla klienta dotyczace nr konta itp) Równierz podobna rzecz ma miejsce na mailu admina. Próbowałem zmienić z php mail na SMTP(tylko nie wiem czy to sie odnosi do całego serwisu bo ja tam widze zakładkę Webmaster i Obsługa Klienta) ,ale po wprowadzeniu konfiguracji maila (działają na programie BAT) żadna nowa wiadomość nie dochodzi ,ani nie idzie wysłać nawet maila do webmastera czy kogoś innego (wyskakuje błąd). Serwer znajduje sie na webd.pl . Jeśli ktoś miałby jakieś pomocne rady dotyczące tego problemu byłbym bardzo wdzięczny ( W sensie gdzie to można zmienić ,ew naprawić).
Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam!