Pal licho grafikę - bo jest ona... nie, nie jest średnia, jest po prostu słaba - ale grafika to nie wszystko.
Niemniej jednak rozłożenie niektórych elementów w Twoim sklepie jest nieprzemyślane, osobiście bardzo nie lubię skomplikowanej budowy kategorii i podkategorii, na prawdę nie dało się zrobić tego z mniejszą ilością gałęzi?
Po za tym w ogóle nie promujesz innych produktów niż książki, wchodząc do sklepu do końca nie wiem co sprzedajesz, nie mówiąc już o tym że dla mnie po sprawdzeniu zakładki "O nas" jesteś firmą "Krzak" nic o Tobie nie wiem, a co za tym idzie nie ufam Tobie... a co z tym idzie - nie kupuje.
Z jednym z Tobą się zgodzę - grafika to nie wszystko ale ja np. oferując swoim klientom realizację obsługuje ich kompleksowo, grafika i sprawy techniczne to jedno ale pomoc w świecie e-commerce klientowi na starcie to drugie. Nie wiem jak działa Greenpage Jakuba, natomiast dla realizacji tworzonych przeze mnie 70% to sprawy standardowe, a 30% to kontakt z klientem, który ma na celu pomóc mu w świecie e-handlu.
Czyli podsumowując - polecam Tobie wypromować odpowiednio 4 typy produktów jakie sprzedajesz, np. poprzez jakieś bannerki reklamowe gdzieś po boku, które odsyłać będą do właściwych kategorii. Nie prezentuj także samych książek bo na rynku księgarni masz przyznam szczerze strasznie dużą konkurencje
Nagłówek odrzuca. 50 języków na stronie to nie sposób na handel. Angielska wstawka z live supportem też nie jest najlepszym pomysłem... ułożenie bloków jest złe...
I proszę nie traktować tego posta jako auto reklamy
Pozdrawiam i życzę wysokiej konwersji