wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Wygląd sklepu ! Jestem kompletnie w tym zielony!

  • 2 Odpowiedzi
  • 3295 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline spider813

  • Użytkownik
  • **
  • 25
  • 0
Wygląd sklepu ! Jestem kompletnie w tym zielony!
« dnia: Luty 17, 2009, 09:30:02 pm »
Witam wszystkich forowiczów. No wiec szukałem i szukałem jakiegoś dobrego rozwiązania i wypadło na "Prestashop". W tym wątku chciał bym pomówić głównie o modyfikacji wyglądu sklepu ale i nie tylko.
Powiedzcie mi czy udało wam sie sprzedać coś za pomocą Prestashop-a? Czy jest dobrym rozwiązaniem na początek przygody z handlem przez nata? W chwili obecnej nie mam kasy na rozwiązanie komercyjne ale myślę że coś się moze uda wyskrobać dzięki Prestashop-owi. Teraz do rzeczy!

Standardowy wygląd sklepu niezbyt mi się podoba a chciał bym żeby ten sklep wyglądał podobnie jak w tym przypadku > www.sklep.wellness-life.pl <. Proszę mi powiedzieć czy jest taka możliwość zeby sklepik wyglądał tak jak w podanym linku? I teraz pytanie dla osób które się na tym znają poradźcie mi czy robić coś w tym stylu czy robić coś swojego? Zadaje to pytanie ponieważ osoba która jest właścicielem tego sklepu a raczej adminem ładnie na nim zarabia w granicach od 2-4 tys zł. Czy wygląd w sklepie ma duże znaczenie?

I jak to wygląda z pozycjonowaniem jeśli chodzi o ten sklepik?

Z góry przepraszam ze zadaje wiele pytań w jednym wątku ale tak jest najlepiej.
Pozdro dla userów Prestashop-a!

*

Offline qrczak

  • Tubylec
  • ****
  • 186
  • 1
  • Jello Biafra
  • Status: Właściciel
Odp: Wygląd sklepu ! Jestem kompletnie w tym zielony!
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2009, 10:32:06 pm »
Czy ktoś zarabia poprzez Prestę? Chyba tak: http://prestashopforum.pl/index.php?board=11.0

Wygląd sklepu ma zawsze ogromne znaczenie. Presta może wyglądać jak ten wskazany sklep, wystarczy dorobić odpowiednią templatkę.