wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Jak dodać "lubię to" z Facebooka?

  • 2 Odpowiedzi
  • 3184 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Manejbia

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
Jak dodać "lubię to" z Facebooka?
« dnia: Styczeń 19, 2011, 04:50:22 pm »
Witam!
Jestem laikiem jeśli chodzi o programowanie itp.
Ściągnęłam prestę i filezillę, postawiłam sklep - nie było to jakoś skomplikowane. Trochę pogrzebałam w globalu, żeby pozmieniać kolory, tu już było gorzej, ale metodą prób i błędów co nieco się udało.
Teraz chciałabym powiązać swoją stronę ze stroną naszego sklepu na Facebooku. Na Fb wygenerowałam plugin kod, a nawet dwa: iframe i XFBML tylko co z nimi zrobić, gdzie to dokładnie wpisać?
Patrzyłam w panelu administracyjnym, znalazłam moduł reklam i linków, ale to nie to - link nie ma obrazka i otwiera w nowym oknie naszą stronę na Fb, reklama, gdzie jako obrazek dałam logo Facebooka przerzucała na naszą stronę, więc to wyłączyłam. Zakładam, że trzeba coś na serwerze pozmieniać, ale w jakim katalogu i pliku?
Na innym forum doradzono mi - cytuję - "w themes/header.tpl i tam w diva o id=left", wpisałam więc na końcu pliku <div id=left> wygenerowany kod </div>, ale pojawiło się z lewej strony głównej części sklepu (jakby środkowej kolumny), a ja chciałabym to mieć z lewej strony pod blokiem informacje lub moje linki (na samym dole lewej kolumny).
Tak, jak pisałam jestem laikiem, więc byłabym wdzięczna za dokładną wskazówkę gdzie to wstawić i z jakimi znacznikami?
Z góry dziękuję za pomoc i wyrozumiałość dla nowicjusza  ;)

*

Offline deviant

  • Mieszkaniec
  • *****
  • 776
  • 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • prestamod
  • PrestaShop: PS
  • Status: forum
Odp: Jak dodać "lubię to" z Facebooka?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 28, 2011, 08:42:02 am »
Masz do wyboru poszukać sobie gotowego moduły do facebook`a, albo wstawić kod np. do pliku paymentlogo.tpl w module o tej samej nazwie. Ja tak zrobiłem i wszystko dobrze działało.