wdrożenia PrestaShop

Brak adresu przy realizowaniu zamówienia

  • 0 Odpowiedzi
  • 2676 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline moderk

  • Nowy
  • *
  • 15
  • 0
Brak adresu przy realizowaniu zamówienia
« dnia: Luty 25, 2011, 11:31:56 pm »
Witam, zaczynam swoją przygodę z Prestą i wdrożyłem swój pierwszy sklep lecz napotkałem nietypowy problem,
sklep znajduje się pod adresem :
http://sklep.prestigegarden.pl

Po wybraniu produktu i przejściu do realizowania zamówienia nowy klient rejestrując się podaje wszystkie swoje dane i przechodzi do zakladki gdzie można dodać inny adres wysylki czy tez podać adres do F-Vat, i w tejże zakłądce powinny być odrazu widoczne adresy podane przy rejestracji a u mnie widnieją tylko same nagłówki:
>>Uaktualnij

Dopiero w momencie podwójnego kliknięcia checkboxa "Użyj tego samego adresu dla faktury." adresy pojawiają się .

Co może byc tego przyczyną i czy zna ktoś rozwiązanie tego problemu?

Z góry wielkie dzięki za pomoc.