wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Moduł "Szukaj po atrybucie"

  • 31 Odpowiedzi
  • 19075 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline tarentil

  • Nowy
  • *
  • 10
  • 1
  • Płeć: Mężczyzna
Moduł "Szukaj po atrybucie"
« dnia: Czerwiec 02, 2009, 01:42:27 pm »
Bardzo mnie denerwował brak wyszukiwarki opartej na atrybutach, więc sobie zacząłem robić własną. Jest jeszcze nieco niedopracowana, bo nie znam się na szablonach smarty, php znam odlegle a i framework prestashop jest mi obcy, ale coś tam udało mi się stworzyć.

Uwaga - ten moduł wyszukuje po jednym atrybucie, choć wyświetla do wyboru wszystkie grupy atrybutów. Dopiero planuję zrobić wyszukiwanie po wielu atrybutach.

Teraz konkretnie:
~ Moduł jest obecnie przypinany tylko do lewej kolumny.
~ Moduł publikuję za zasadzie Open-Source, więc pomóżcie mi go rozwijać, jesli chcecie i potraficie.
~ Moduł do poprawnego działania wymaga modyfikacji plików Prestashopu LUB przekopiowania gotowych plików ode mnie (są to zmodyfikowane pliki z PrestaShop PL BETA rewizja 118). Opis niżej.
~ Moduł jest napisany na szybko i dlatego warstwa prezentacji nie jest rozdzielona od warstwy kodu. Przykro mi, ale nie znam na tyle smarty, aby dać sobię radę z pewnymi rzeczami. Liczę na pomoc.
~ Moduł obecnie obsługuje dwa języki: angielski i polski.
~ Znany mi bug: przy wyświetlaniu wyników content ma tytuł Szukaj 'Array'. Popracuję nad tym w wolnej chwili - trzeba zmienić w szablonie, w pliku 'search.tpl', aby poprawnie obsługiwał zmienną 'id_attribute'.

Screenshot:



A teraz odnośnie niezbędnych modyfikacji w plikach. Nie znam frameworku PrestaShop i zrobiłem to tak, że zmodyfikowałem plik "search.php" w folderze głównym oraz "/classes/Search.php". Zmiany są następujące:

W "search.php" należy nad komentarzem /* Tags */ dodać następujący kod:

/* Attribute IDs */
elseif ($attribute_id = Tools::getValue('attribute_id'))
{
$search = new Search();