wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Prestashop czy warto?

  • 4 Odpowiedzi
  • 3155 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ksz4321

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
Prestashop czy warto?
« dnia: Grudzień 13, 2011, 06:01:48 pm »
Witam!

Jako, że jestem bardzo zainteresowany zleceniem firmie(osobie) postawienia od podstaw sklepu Prestashop mam związane z tym pytanie.

Widziałem ludzi ogłaszających się na forum oraz przedstawiających swoje portfolio.

I tutaj zaczyna się problem. Znaczna część pokazanych tutaj wdrożeń po prostu nie działa! Strony nie istnieją, a jak już istnieją to w stopce widnieje np KQS Store, lub CStore itd. Czyli wpierw sklep działał na Preście, a potem zleceniodawca i tak zrezygnował z Presty. Od razu mówię, że nie są to pojedyncze przypadki.

Czy osoby ogłaszające się tutaj na forum jako realizatorzy sklepów pod Presta kontaktowali się ze swoimi zleceniodawcami dlaczego Ci zrezygnowali z Prestashop?

Jako, że jestem amatorem taka informacja jest dla mnie ważna. Po prostu nie znalazłem na forum odpowiedzi na moje pytanie, a swoje pieniądze chciałbym zainwestować w coś co naprawdę jest dobre i nie trzeba będzie po paru miesiącach uciekać do innych rozwiązań.


Pozdrawiam

PS. Nie wiem czy dobry dział wybrałem na pytanie. Jeżeli nie to przepraszam

*

Offline sower

  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,016
  • 3
    • I Love PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Prestashop czy warto?
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 15, 2011, 05:29:00 pm »
i nikt się nie odważył?

zacznijmy od tego że presta to darmowy silnik !!! pozostałe płatne
czym się oprócz ceny różnią ? - a tym, że kupując komercyjny sklep możesz liczyć na to, że ktoś ci w razie problemów pomoże - większość z komercyjnych silników ma jakie takie wsparcie techniczne i jaką taka "instrukcję obsługi" - presta? nie ma wsparcia technicznego , nie ma dobrej "polskiej instrukcji obsługi"