Masz rację, może niepotrzebnie się irytuję, ale jest to spowodowane tym, że nasze polskie forum znacznie odbiega od zagranicznego, gdzie chętniej udziela się pomocy.
Wracając do tematu - klient nie widzi listu przewozowego w historii swoich zamówień (ja w BO widzę np. List przewozowy #BC000205), ale otrzymuje on maile ze statusami zamówienia i tam jest wyświetlany link do listu przewozowego. List przewozowy jest generowany już na etapie "zamówienie w trakcie realizacji". Występują zapytania i wątpliwości klientów, dlaczego to nie działa i czemu to ma służyć, jak monitorować przesyłkę. Przypuszczam, że trzeba by usunąć z szablonu maili fragment kodu, który załącza link do listu przewozowego w wygenerowanej wiadomości wysyłanej do klienta. Bardziej mnie interesowało, jak wyłączyć to np. w BO, aby nie modyfikować szablonów maili.
p.s. klient w swoim panelu klienta nie widzi listu przewozowego, jest to wyłącznie załączane w mailu.