wdrożenia PrestaShop

Przelew bankowy a potwierdzenie złożenia zamówienia

  • 4 Odpowiedzi
  • 3877 Wyświetleń

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline powershop24.pl

  • Użytkownik
  • **
  • 22
  • 0
    • PowerShop24
Przelew bankowy a potwierdzenie złożenia zamówienia
« dnia: Marzec 08, 2012, 02:29:39 pm »
Witam!
Po dwóch tygodniach działania nowo uruchomionego sklepu miałem pierwsze zamówienie z typem płatności Przelew Bankowy (moduł w wersji 0.5, Presta 1.4.4.1PL). Zamówienie zostało zarejestrowane w systemie prawidłowo ze statusem "Oczekiwanie na przelew". Sama płatność dotarła następnego dnia. Jedyne co mi jeszcze nie pasowało to to, że przy danych klienta widniała informacja o jednym nieprawidłowym zamówieniu z powodu błędnego adresu e-mail. Informacja ta zniknęła po zmianie statusu zamówienia na "Płatność zaakceptowana".
Jednakże nie dostałem żadnej wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia w sklepie i gdyby nie to że sam zaglądam w panelu administracyjnym do zamówień, to być może nawet bym nie wiedział że takie zamówienie zostało złożone.
Czy to normalne zachowanie Presty przy wyborze tego typu płatności, czy też problem jest gdzieś indziej? Jeśli tak, to gdzie szukać przyczyny? A może ma coś wspólnego z błędem niepoprawności zamówienia o którym wspomniałem wcześniej?

powershop24.pl

*

Offline sower

  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,016
  • 3
    • I Love PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Przelew bankowy a potwierdzenie złożenia zamówienia
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 08, 2012, 03:39:45 pm »
a masz włączony i skonfigurowany moduł mail alerts?
SZYBKA POMOC TECHNICZNA : gg 45116037
SKLEPY | MODUŁY | INTEGRACJE | POMOC TECHNICZNA

*

Offline powershop24.pl

  • Użytkownik
  • **
  • 22
  • 0
    • PowerShop24
Odp: Przelew bankowy a potwierdzenie złożenia zamówienia
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 08, 2012, 09:50:01 pm »
a masz włączony i skonfigurowany moduł mail alerts?
Tak, mam włączony i skonfigurowany (link do zrzutu ekranu: http://screencast.com/t/pGHOVN14p).
Wysyłanie maili z potwierdzeniem złożenia nowego zamówienia do sprzedającego działa poprawnie tylko przy płatności przy odbiorze. Nie działa również przy Przelewy24, o czym pisałem w wątku:
http://prestashopforum.pl/index.php/topic,7297.msg25510.html#msg25510
W tym drugim przypadku działa wysyłanie wiadomości do kupującego. Nie wiem jak przy przelewie bankowym, bo nie kontaktowałem się z kupującym.

powershop24.pl

*

Offline sower

  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,016
  • 3
    • I Love PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Przelew bankowy a potwierdzenie złożenia zamówienia
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 08, 2012, 10:26:38 pm »
a czy w klasach lub kontrolerach coś było zmieniane, jakies klasy lub kontrolery były nadpisane?

nie wiem.... ale wydaje mi się, że powinieneś włączyć wyświetlanie błędów i prześledzić wszystkie kroki przy składaniu zamówienia
SZYBKA POMOC TECHNICZNA : gg 45116037
SKLEPY | MODUŁY | INTEGRACJE | POMOC TECHNICZNA

*

Offline powershop24.pl

  • Użytkownik
  • **
  • 22
  • 0
    • PowerShop24
Odp: Przelew bankowy a potwierdzenie złożenia zamówienia
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 09, 2012, 10:05:23 am »
a czy w klasach lub kontrolerach coś było zmieniane, jakies klasy lub kontrolery były nadpisane?

nie wiem.... ale wydaje mi się, że powinieneś włączyć wyświetlanie błędów i prześledzić wszystkie kroki przy składaniu zamówienia
Mam komunikat "Błąd: nieprawidłowy temat e-mail".

Już wiem w czym jest problem. Namieszane było w pliku mailalerts.php. Nastąpiła tam podmiana wpisów "New order" na "Nowe zamówienie" i to spowodowało błąd nagłówka wiadomości e-mail. Poprawiłem wpisy i teraz przeszło bez problemu. Na poniższym zrzucie ekranu widać błędne nazwy z powyżego pliku:

http://screencast.com/t/1pilDxQjSP

powershop24.pl