Witam!
Po dwóch tygodniach działania nowo uruchomionego sklepu miałem pierwsze zamówienie z typem płatności Przelew Bankowy (moduł w wersji 0.5, Presta 1.4.4.1PL). Zamówienie zostało zarejestrowane w systemie prawidłowo ze statusem "Oczekiwanie na przelew". Sama płatność dotarła następnego dnia. Jedyne co mi jeszcze nie pasowało to to, że przy danych klienta widniała informacja o jednym nieprawidłowym zamówieniu z powodu błędnego adresu e-mail. Informacja ta zniknęła po zmianie statusu zamówienia na "Płatność zaakceptowana".
Jednakże nie dostałem żadnej wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia w sklepie i gdyby nie to że sam zaglądam w panelu administracyjnym do zamówień, to być może nawet bym nie wiedział że takie zamówienie zostało złożone.
Czy to normalne zachowanie Presty przy wyborze tego typu płatności, czy też problem jest gdzieś indziej? Jeśli tak, to gdzie szukać przyczyny? A może ma coś wspólnego z błędem niepoprawności zamówienia o którym wspomniałem wcześniej?
powershop24.pl