Rozumiem cię kolego, zadajesz pytanie na takim forum i bardzo prosisz o odpowiedz. Chyba bardziej odpowiedniego działu w tym forum nie znajdziesz. Mimo wszystko nie dostajesz odpowiedzi, tylko pytanie czemu?
- nikt nie zna rozwiązania tego problemu?
- nikomu nie chce się napisać odpowiedzi na kilka słów
- nikt tu nie zagląda (należy też brać pod uwagę że jest weekend)
Sam zadałem kilka pytań, i wiem jak to jest. Na rozwikłaniu sposobów dostawy do ceny i wagi straciłem dwie godziny czasu, którego nigdy za dużo. W tym czasie wprowadziłbym kilka produktów lub usprawnił coś w sklepie.
Odpowiadam, zapewne komuś to zaoszczędzi trochę nerwów.
należy w panelu:
Panel administracyjny>>>Wysyłka>>> Przewoźnicy
edytować przewoźnika i przy jednej z ostatnich opcji "Zachowanie/wynik poza zakresem" zaznaczyć "wyłącz sposób dostawy" - gdy przesyłka wyjdzie po za zakres ceny lub wagi to klient nie zobaczy tego przewoźnika.
Ps: A poza tym to już było przerabiane -
http://prestashopforum.pl/index.php/topic,3725.0.html