witam,
odkopuje roczny watek, ale wydaje mi sie ze jest to odpowiednie miejsce na moje pytanie, a nie chce zasmiecac forum nowymi watkami.
korzystam od ponad tygodnia z platnosci.pl i modulu w wersji 0.3. wszystko dziala jak nalezy, wielkie podziekowania dla autora za modul
problem mam nastepujacy. zdarza sie ze klienci wybieraja sobie produkty, przechodza proces weryfikacji zamowienia, klikaja "place w platnosci.pl" i potem opuszczaja strone logowania do swojego banku. Klops, w prescie mam "rozpoczecie platnosci", w platnosciach mam status "nowa". a tak naprawde nie ma juz mozliwosci powrotu do strony logowania w banku... jezeli klient zamknal okno przez nieuwage lub wylaczyli mu prad
to chyba jedynym sposobem na zaplate jest ponowne zamowienie produktu i ponowne klikniecie "place w platnosci.pl"
jak sobie radzicie z takimi klientami? nei mam jakos wyjatkowo duzo zamowien ale tacy delikwenci sie zdarzaja. czy nie byloby mozliwosci dodania w historii zamowienia guzika (zaleznie od statusu zamowienia) "zaplac w platnosci.pl" ktory znikalby po zaakceptowaniu platnosci?
pozdraiam