wdrożenia PrestaShop

Sklep nie reaguje na polecenia z back office

  • 2 Odpowiedzi
  • 2356 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Peejay

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
Sklep nie reaguje na polecenia z back office
« dnia: Czerwiec 13, 2012, 11:05:21 am »
Witam wszystkich,

mam następujący problem: jakiś czas temu sklep przestał reagować na zmiany w panelu admina, później przełączył się w tryb "awaryjny" (standardowy komunikat o obsłudze technicznej). Do back office'a da się zalogować, nie da się natomiast włączyć sklepu czy też przeprowadzić jakichkolwiek zmian - wyświetlany jest komunikat o pomyślnym przeprowadzeniu zmian, natomiast nic się nie dzieje.

Ustawienia serwera wg obsługi nie były zmieniane, nie robiłem żadnych aktualizacji (od momentu instalacji nowszej wersji wszystko działało jakiś czas w bez moich ingerencji), dziennik błędów serwera jest pusty. Wersja Presty 1.4.4.1. Z czego mógł wziąć się problem?


*

Offline sower

  • Mieszkaniec
  • *****
  • 1,016
  • 3
    • I Love PrestaShop
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Sklep nie reaguje na polecenia z back office
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 13, 2012, 11:35:15 am »
podawałem już na forum kilka razy rozwiązanie tego problemu

http://delf.biz.pl/pl/blog/tipstrick/2-panel-admina-nie-zapisuje-zmian.html

jeżeli to nie pomoże to sprawdz czy masz w ustawieniach->optymalizacja
sekcja Cache -włączone "Użyj pamięci podręcznej:" - jeżeli tak to wyłącz
SZYBKA POMOC TECHNICZNA : gg 45116037
SKLEPY | MODUŁY | INTEGRACJE | POMOC TECHNICZNA

*

Offline Peejay

  • Nowy
  • *
  • 2
  • 0
Odp: Sklep nie reaguje na polecenia z back office
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 13, 2012, 01:51:20 pm »
Dzięki, nie dogrzebałem się wcześniej do tego wątku, w kombinacji ze zmianą cache'u pomogło.