wdrożenia PrestaShop

Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila

  • 15 Odpowiedzi
  • 27865 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline sebag99

  • Użytkownik
  • **
  • 24
  • 0
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« dnia: Styczeń 15, 2015, 10:28:12 pm »
Witam

Po zakupie do klienta przychodzą dwa emaile:
1. Potwierdzenie złożenia zamówienia z numerem tego zamówienia
2. złożone Zamówienie w której widnieje tabelka z towarem kosztami dostawy itp.  oraz z rachunkiem w załączniku

Jak usunąć pierwszy email, tak żeby po zamówieniu klient otrzymywał tylko tego drugiego emaila ?

Oraz jak usunać z tego drugiego emaila:
Rabat oraz koszt opakowania ?

Wchodziłem w mails/de (bo wtej wersji językowej mam sklep) usunąłem te dwie opcje ale dalej email przychodzi z rabatem i kosztem opakowania

Jak to zrobić ????

Proszę o pomoc

*

Offline MadziulkaF

  • Nowy
  • *
  • 8
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6
  • Status: forum
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 16, 2015, 01:02:34 am »
Jestem samouczkiem, ale ja zrobiłam to tak:
lokalizacja->tłumaczenia->i tam wybieram: Rodzaj tłumaczenia: Tłumaczenie wiadomości e-mail, szablon i język.
Następnie klikasz na "Wiadomości email powiązane z działaniem systemu" i tam w "order_conf" i wyświetla się treść tego @ który leci do klienta wybieram "edytuj treść html" i poprostu usunęłam niechciane treści- zapisz:) U mnie zadziałało:)

*

Offline west

  • Administrator
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 5,292
  • 106
  • Płeć: Mężczyzna
  • Europasaz.pl
    • PrestaShop, Wordpress, SMF, Woocomerce
  • PrestaShop: 8.0
  • Status: Programista
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 16, 2015, 08:02:28 am »
w statusach wyłączasz wysyłanie mailii zamówienia -> statusy
MODUŁY | https://europasaz.pl |  SKLEPY INTERNETOWE | WSPARCIE TECHNICZNE | HOSTING | https://europasaz.pl 

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 16, 2015, 09:05:43 am »
Jestem samouczkiem, ale ja zrobiłam to tak:
lokalizacja->tłumaczenia->i tam wybieram: Rodzaj tłumaczenia: Tłumaczenie wiadomości e-mail, szablon i język.
Następnie klikasz na "Wiadomości email powiązane z działaniem systemu" i tam w "order_conf" i wyświetla się treść tego @ który leci do klienta wybieram "edytuj treść html" i poprostu usunęłam niechciane treści- zapisz:) U mnie zadziałało:)
ja tez jestem samoukiem, ale z dosc sporym doswiadczeniem i ku przestrodze innym: JAK NIE CHCESZ MIEC PROBLEMOW Z TABELA PRODUKTOW NIE UZYWAJ DO TLUMACZNIA MAILI PANELU!
no nie wmowisz mi, ze calkowicie u ciebie zadzialalo... ze nie posypalo tabeli produktow.... no nie ma takiej mozliwosci, bo edytor teksotwy, w ktorym wprowadzane sa tlumaczenia nie radza sobie z przypiosanymi zmiennymi {products} oraz {discounts} i te sa blednie plasowane w mailu.

jeszcze raz zaznacze, NIE UZYWAMY DO TLUMACZENIA MAILI PANELU ADMINA PS!

a co  do problemu. wylaczenie w statusach to raz, dwa, jezlei wprowadzales zmiany, jestes pewny, ze w dobrym miejscu to sprawdz jeszcze czy w katalogu skorki (./themes/skorka) nie masz rowniez katalogu ./mails. niektore szablony maja swoje maile i to wlasnie w nich nalezy dokonywac zmian (to samo tyczy sie modulow itp.)
design4VIP z innej strony...

*

Offline sebag99

  • Użytkownik
  • **
  • 24
  • 0
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 16, 2015, 01:05:43 pm »
deejay3 i stało się :( posypała się tabela i dupa zimna !!!!! Co robić ??????? zrobiłem 0 7:30 a tu o 09:05 napisałeś czego nie robić :)

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 16, 2015, 01:18:08 pm »
deejay3 i stało się :( posypała się tabela i dupa zimna !!!!! Co robić ??????? zrobiłem 0 7:30 a tu o 09:05 napisałeś czego nie robić :)
jakbys przeszledzil forum to znalazlbys to o wiele szybciej, sam osobiscie pisalem o tym kilkadziesiat razy.... teraz pozostalo ci tylko grzebanie i szukanie rozwiazania na tym forum ;) bylo o tym tyle razy, ze raczej nie powinienes miec problemu.

albo zapytaj MadzilkaF, jezlei jej dziala bez problemu po edycji maili w panelu to moze ja jestem niedouczony ;)
design4VIP z innej strony...

*

Offline MadziulkaF

  • Nowy
  • *
  • 8
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6
  • Status: forum
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 17, 2015, 12:26:17 am »
ja w taki sposób usnęłam z potwierdzenia zamówienia informacje o pakowaniu i podatku przez usuń wiersz z tabeli  i działa, wszystko ok idzie do klienta.

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 17, 2015, 10:14:55 am »
ja w taki sposób usnęłam z potwierdzenia zamówienia informacje o pakowaniu i podatku przez usuń wiersz z tabeli  i działa, wszystko ok idzie do klienta.
ale na pewno nie tak jak pisalas przez panel. ten nie ma znaczenia czy cos zostalo zmienione czy nie, wystarczy wejsc w panel i dac "zapisz" i sypie tabele. to odwieczny problem lecacy juz od wersji PS 1.0 i tak sie ciagnie przez wszystkie z kolei. dlatego tez, jak zaznaczalem wczesniej, jest na ten temat wiele, wiele watkow tak na tym, jak i wielu innych forach z calego swiata odnosnie presta.
design4VIP z innej strony...

*

Offline MadziulkaF

  • Nowy
  • *
  • 8
  • 0
  • prestashop
  • PrestaShop: 1.6
  • Status: forum
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 17, 2015, 12:40:42 pm »
Usunelam to w taki sposób jak napisałam działa jest ok,a na przyszłość będę wiedzieć żeby tam już nic nie robić bo może się posypać.

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 17, 2015, 05:18:52 pm »
Usunelam to w taki sposób jak napisałam działa jest ok,a na przyszłość będę wiedzieć żeby tam już nic nie robić bo może się posypać.
odczuwam jakis sarkazm, jezeli tez takie odczucie mozna bylo wywnioskowac z moich postow - nie bylo to zamierzone. tez teraz wracajac i czytakac swoje posty mi samemu wydaja sie sarkastyczne.... raczej nei bylo to zamierzone, jeszcze raz zaznacze, chodzilo mi raczej o to, ze jak zaznaczylem, panel od zarania presta sypie wlasnie ta tabele, ogolnie wszystkei maile, ktore maja w sobie jakies zmienne. nie raz juz bylo to poruszane z teamem, byla proba korekcji tego bledu, niestety... stad tez moje zdziwie, ze piszesz, ze zostalo to zmienione po stornie panelu (usuniecie wierszy tabeli) a nic sie nie posypalo. tak teoretycznie jak i w sumei praktycznie raczej jest to nierealne. ale moge sie mylic, o tym juz tez pisalem. dlatego tutaj tez czesc jednej z mojej odpowiedzi zeby zapytac Ciebie (MadzilkaF) jak to zostalo wykonane bylo raczej nie jakis sarkazmem tylko centralnym pytaniem. dobrze by bylo zebys, jezeli pamietasz, w miare jak najdokladniej opisala co, w jaki sposob i rzeczywiscie gdzie usuwala. jaka wersja PS, jezyki, w ktorych byly robione zmiany itp.

PS. jezeli w jakis sposob swoimi odpowiedziami pytaniami, w wiekszym czy mniejszym stopniu Cie urazilem - serdecznie przepraszam, nie mialem bynajmniej takiego zamiaru.
design4VIP z innej strony...

*

Offline sebag99

  • Użytkownik
  • **
  • 24
  • 0
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 20, 2015, 01:49:25 pm »
Dzięki wszystkim za pomoc. Po części poradziłem sobie z problemem, ale ...
W emailu z potwierdzeniem zamówienia do klienta przychodzi zamiast rachunku załącznik z logo mojego sklepu ...
Pomocy :)

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 20, 2015, 01:58:58 pm »
zalacznik z logo powinien byc, rachunek, jak to zwiesz powinien byc jako dodatkowy plik.

raz, w ustawieniach fakrut sprawdz czy masz zaznaczone wysylanie FV ogolnie, dwa, sprawdz czy adekwatny dla potwierdzenia status ma zaznaczone wysylanie FV
design4VIP z innej strony...

*

Offline sebag99

  • Użytkownik
  • **
  • 24
  • 0
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 20, 2015, 02:23:43 pm »
wszystko poustawiane jest jak trzeba. Wcześniej klient  w emailu potwierdzającym złożone zamówienie otrzymywał tylko jeden załącznik rachunek. Teraz jest tylko logo.

*

Offline design4VIP

  • user
  • Mieszkaniec
  • *****
  • 3,866
  • 131
    • design4VIP z innej strony...
  • PrestaShop: PS
  • Status: Programista
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 20, 2015, 02:32:59 pm »
raczej... stiwerdze, ze moze ci sie wydawac, ze dostawal tylko jeden plik. logo jest wysylane od wersji 1.0 do najnowszej 1.6.0.11, bylo i raczej, jezeli ktos nie wpadnie na to, zeby zakokdowac je jako base64 bedzie zawsze ;)

a co do tego, ze nie masz FV... musisz miec gdzies nie tak ustawienia. sprawdz jaki masz status przy wusylaniu wiadomosci potwierdzenia, sprawdz czy masz w nim zaznaczona FV, sprawdz dla innych metod platnosci czy tez nie wysyla... mzoe byc tak, ze jedna z platnosci bedzie wysylac a druga nie.... najczesciej standardowe ustawienia zamowienia z przelewem nie wysylaja FV
design4VIP z innej strony...

*

Offline sebag99

  • Użytkownik
  • **
  • 24
  • 0
  • PrestaShop: 1.5.4
  • Status: forum
Odp: Usunięcie rabatu i kosztów opakowania z emaila
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 20, 2015, 03:27:35 pm »
raczej... stiwerdze, ze moze ci sie wydawac, ze dostawal tylko jeden plik. logo jest wysylane od wersji 1.0 do najnowszej 1.6.0.11, bylo i raczej, jezeli ktos nie wpadnie na to, zeby zakokdowac je jako base64 bedzie zawsze ;)

a co do tego, ze nie masz FV... musisz miec gdzies nie tak ustawienia. sprawdz jaki masz status przy wusylaniu wiadomosci potwierdzenia, sprawdz czy masz w nim zaznaczona FV, sprawdz dla innych metod platnosci czy tez nie wysyla... mzoe byc tak, ze jedna z platnosci bedzie wysylac a druga nie.... najczesciej standardowe ustawienia zamowienia z przelewem nie wysylaja FV

Na 100% przychodził tylko jeden załącznik z FV. założyłem w swoim sklepie kilka kont fikcyjnych i zawsze dostawałem tylko FV (poczta gmail)
Jaki jest standardowy szablon przy statusie potwierdzenie zamówienia ? Ja mam ustawiony na order_conf