wdrożenia PrestaShop Powiększenie zdjęć moduł

Wyłączenie wyświetlania wszystkich produktów

  • 4 Odpowiedzi
  • 1810 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Milo(SZ)

  • Nowy
  • *
  • 10
  • 0
    • delikatesymilo.pl
Wyłączenie wyświetlania wszystkich produktów
« dnia: Wrzesień 24, 2010, 11:33:18 am »
Witam serdecznie,

    Jestem początkującym użytkownikiem presty. Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość wyłączenia wyświetlania wszystkich produktów we wszystkich kategoriach. Chodzi mi o to, że mam mnóstwo artykułów w każdej kategorii i jakoś nie mam zamiaru klikać 10 tysięcy razy w poszczególny produkt aby wyłączyć jego wyświetlanie. Stąd nasuwa się moje pytanie... Czy możliwe jest wyłączenie wyświetlania wszystkich produktów w poszczególnych (lub wszystkich kategoriach)...Z góry dziękuję za szybką odpowiedź. Pozdrawiam...

                                                   - Milo(SZ)

*

Offline chemar

  • Mieszkaniec
  • *****
  • 394
  • 5
Odp: Wyłączenie wyświetlania wszystkich produktów
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 24, 2010, 12:52:00 pm »
Najszybciej to zrobisz wykonując zapytanie UPDATE na bazie.

*

Offline Milo(SZ)

  • Nowy
  • *
  • 10
  • 0
    • delikatesymilo.pl
Odp: Wyłączenie wyświetlania wszystkich produktów
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 24, 2010, 01:07:23 pm »
Nie za bardzo rozumiem jak to zrobić przez zapytanie Update. Produkty pozostaną dalej w danych podkategoriach? Czy mógłbyś mi dać jakąś wskazówkę jak wyłączyć wyświetlanie wszystkich produktów w poszczególnych kategoriach produktów? Używam wersji 1.3.1.1

Widzę, że jesteś doświadczony w obsłudze więc kolejne pytanie: Czy jest możliwość przeniesienia kilku produktów "na raz" to konkretnej podkategorii? Dzięki za poświęcony czas. Pozdrawiam!

*

Offline Milo(SZ)

  • Nowy
  • *
  • 10
  • 0
    • delikatesymilo.pl
Odp: Wyłączenie wyświetlania wszystkich produktów
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 24, 2010, 01:59:06 pm »
Poradziłem sobie - dzięki wielkie!